take a bow

hej hej
 
tisdag idag :) ska jobba på mic 14-19 sen blir det hem och tv för hela slanten hehe :P idol och desperet :D
skulle verkligen behöva städa men det e såå tråkigt får se om jag tar ett ryck me damsugarn innan jag åker hehe sen måste jag laga te nån mat innan me.. undra vad börjar bli tomt av allting igen hmm.. vill inte slösa mer pengar hehe.. hade slut på toa papper så tog två rullar från jobbet hehe fyy mej.. hade slut på balsam oxå så det fick jag skippa idag :( ja får väl kanske handla idag om jag hinner eller så gör jag det imorn e ju ledig imorn :d gött gött.. får bli friskis imorn om inte lollo kommer hit då förståss.



leona lewis - forgive me <3

pussar // mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0