tvättar

hej hej

idag e det onsdag mitten på veckan redan hehe :) igår elle tisdagen gick så hilma fort hehe men det kan ju bero på att man sov te kl va 18 hehe ja ni ser rätt helt sjuk så länge har jag aldrig sove nån gång så det va frukost vid 8 på kväll hehe.. jag va väl uppe te halv 3 på måndagen sen sov jag kanske fyra timmar halv sju fick jag ett par kalla händer på mej så somna väl inte förän 8-9 på möra där och ja sen sov man te kl va 6 på kväll hehe...
gick hem igår halv 12 på kväll.
så nu e jag hemma och håller på att tvätter usch har så mkt tvätt ska snart gå ner nu och tar ur två maskiner ochsätta på en ny.



idag får jag se te att få nått gjort mitt kylskåp e typ tomt så jag grönna på att åka te bergvik Maxi och handla mat ( stor handla )  sen måste jag städa här lite diska och så

nu måste jag gå ner och ta maskinerna men hoppas ni får en trevlig onsdag :) pussar mikaela


min söta findus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0