Aldrig vart me om förut


Jobba ju på mic idag och det såldes igen ting, alltså det stod NOLL i kassan ända till mari kom då sålde jag ett par klack skor, fatta så jäkla segt, jag stod där ja hehe försökte fribrilt att sälja lite skor men folk va inte på shopping humör idag, och har väl inte pengar heller.. aa fy fan va segt hoppas det va första och sista gången som det blir så..
för Maris skull så hoppas jag att det blir lite bättre me folk i eftermiddag.

Nu e jag i alla fall hemma har nyss käkat det blev makaroner och korv hihi lyxigt värre :P.. blev skita trött nu så ska nog lägga mej i soffan och blunda lite hehe :) sen får vi se vad som händer, syrran e inte hemma än tänkte ju jag skulle träffa en kompis men det blir nog imorn istället när jag e ledig.



flipsyde - when it was good



i like i like :D 

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0