annandag påsk

Go morrn!!

Nu e snart påskhelgen slut och det betyder att det börjas jobba igen för de flesta, förutom de som har påsklov denna vecka då..
Jag har redan vart ute på en 40 min promenad :) va skönt att röra på sej, efter denna helgen behövdes de :P har gottas oss en hel del me snacks och dricka...  nu har jag duschat och sitter just nu me en skål flingor och mumsar i mej sen ska det väl diskas och göra mej i ordning för att åka ut te bergvik, jag ska inte jobba utan köpa playsation 2 + singstar mickar + ABBA skivan :D kom ett erbjudande i går att de säljer ut i paket pris för 1299 :- det e ju skit billigt så bäst att passa på gäller bara denna veckan och jag har velat haft det länge nu så ja i eftermiddag e den min :)..

Mamma och Linda skulle komma upp me men om det va idag el imorn kommer jag inte ihåg men jag tror de skulle komma imorn hehe :P
 bra minne man har (inte)

Fick ett samtal i går natt.. skräll att nån ringer och väcker mej som jag sagt förut så tycker nog folk det e kul att väcka mej :/ men det va trevligt att prata me han  va ett tag sen även om det va svårt att höra va han sa ibland eftersom han va på ankan :P.. 

puss// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0