back in town

Hello

Nu är man tebaka i Kd igen då efter en kort visit i Torrskog :) men det va riktigt trevligt att få komma hem lite, kom hem i fredags kväll då, sen på lördan så åkte jag, mor o far till Ed på Edsmarknan.. hade ingen aning om att det va det men hehe det va ju kul att komma dit va en evighet sen man va i ed ju.. träffa och såg massa kända ansikten riktigt roligt :D och det va ju så fint och varmt väder :) helt underbart..
idag har det bara vart en slapp söndag som en söndag ska va hehe. mkt slapp och mkt goo mat hehe och te sällskap utanför fönstret så hade vi piff och puff två ekorrar hehe jätte söta och de hoppa runt och klättra över allt hehe :)
sen fick vi åka te Åmål för syrran hade glömt mobil och nycklar i edsleskog så fick in där sen tog vi tåget 18.46 mot karlstad :)

Imorn ska jag jobba på bergvik 9.45 - 16 el 17 så det va därför jag fick åka upp idag annars hade jag nog vart kvar i torrskog några dagar till men men jag e glad bara jag får jobba lite oxå :P..




pussar / mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0