börjar bli sent..

.. för mej så ska snart lägga mej ska upp tidigt imorn och jobba på Mic :)

idag har det vart en riktigt slapp dag.. jag duscha efter jag hade vart ute och gått sen la jag mej i soffan och kolla på tv, Nina kom vid ett typ så jag fick sitta vid tv hela dan tills jag åkte och jobba då två timmar på bergvik :P... va riktigt segt även om man inte tycker 2 1/2 timme e långt så e det väldigt segt om det inte e några kunder... folk kom den sista halvtimmen och skulla ha skor så kom inte ut ur butiken förrän 10 över typ.. men e det inte lite konstigt, folk har en hel jäkla dag på sig att gå i affärer och bergvik e öppet i hela 10 timmar på en dag men ändå kommer de de sista minutrarna.. ja märkligt märkligt.

Nu e det klart och bokat den 13 Maj kl 19 ska jag, syrran, karin, kristin, sofia och sandra gå/springa vårruset :D vårt lag namn e HNK FASHION  hihi :P (det står för våra efternamn om nån undrar) som sagt det e mkt som händer i Maj Längtar Längtar

Ne nu ska jag borsta tänderna sen blir det sängen

natti natti
puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0