fredag 24/4

God morgon och grattis te mormor som har namnsdag idag Vega :)

Har kanske vart uppe en timme redan men jag har inte vart ute och gått än det får nog bli lite senare har tvättid som jag väntar på nu sen så va jag tvungen att ringa bredbandsbolaget igen (kommer fortfarande ingen faktura) blir knäpp på dom nu har vi ringt 4 gånger liksom och sagt att den ska skickas hit till denna andressen men de verkar ju inte fatta eller så glömmer de bort det...
Idag ska jag jobba på bergvik men det e inte förrän i eftermiddag 15.30-20 så blir en lung förmidda tror jag, Nina skulle komma hit nu snart me så...



igår va det e väldigt bra dag :D
vid halv ett typ igår så åkte jag ner te stan och mötte upp lollo och hennes mor o mormor så vi gick lite i affärer och sen kolla vi in matmarknaden som va på torget :)..  sen gick vi hem te lollo en sväng, vinka av hennes mor o mormor som åkte hem och sen gick vi in te torget igen och träffa Dawda och James.
vid halv 4 åkte jag hem och vid 4 tiden typ kom Jonas hit :) så vi gick tillsammans te kronoparken hem te han.. hemma hos han så träffa jag simon hans sambo/kombo väldigt trevlig :) vi kolla på film och prata.. lite senare gick simon så då blev det mys hehe och vid halv tolv åkte jag hem..
jag pratar faktiskt fortfarande lite göteborgska hihi tar te mej dialekter så snabbt umgås man me två göteborgare en hel eftermiddag så blir det lätt att man tar efter hehe :P.. 
Det blev en riktigt bra och lyckad dag igår som jag hade hoppas på :D

Nu får jag kila ner me tvätten snart
ha en bra dag
puss // mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Jonas?

2009-04-24 @ 10:18:42
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0