Go kväll!!

Uhhhugamigen va trött jag e men jag vill uppdatera innan jag går och lägger mej :)
Idag:
Jobba 9.45-14.00 på mic sen kom Jenny och bytte av mej, va lungt hela förmiddan inte större me kunder tyvärr.. den som va lite roligt eller läskigt va att det kom in ett fyllo i affärn han gjorde ingen ting mot oss men han satte sej i en fotölj och sten somna hehe... fick ringa vakten, man vet ju inte va han kan hitta på om man väckte han.. vakten fick teslut väckt på honom efter några ryckande och rytande hehe :P..
Efter jag hade slutat så gick jag me Mamma och Camilla som va i stan, träffa Linda och NIna så då gick vi te kebabhouse och käka :)
sen gick vi runt i affärer i stan och ute å bergvik, jag köpte inget men mor och camilla köpte dessto mer hehe hela bil va full jag lovar :P.. jag tror inte mamma vågar kolla på kvittona då får hon väl en chock galna fruntimmer haha :P..
men det har vart väldigt roligt, va hemma här vid 8 och då blev det ugly betty och dessperate.
Nu ska jag sova sova sova innan jag somnar här har vart mkt idag,helt slut..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0