Härliga sol

Hej hej

Det har vart helt underbart väder både igår och idag :D det känns verkligen att våren är här..

Igår va jag ju te mormor vi va ute och gick i solen, spela kort och ja tog det allmänt lungt, för det mesta satt vi ute vid väggen i hamocken och stekte i solen hehe elle jag mormor löste korsord :) det va helt underbart och det blåste inte ens så det va säkert 25 grader där vid väggen..

Idag har det vart full rulle, när jag vakna så duscha jag och gjorde mej i ordning sen åkte jag te mormor ställde bilen där så tog vi mormors racer bil :P och åkte te bengtsfors då åkte vi direkt te björkåsen och hälsa på morfar.
När vi kom satt han i terapi rummet och läste jakt tidningar.. usch jag tyckte det va lite ledsamt att se han sitta där inne bland alla andra tyckte inte han  passa in de andra va ju så mkt sämre.. vi gick me han te rummet sen satt vi där och prata och sen kom mer torrskogs folk och hälsa på så morfar sken upp som en sol :) sen när de skulle äta lunch då åkte jag och mormor ner och handla maten, först blev det en fika på kickis.
och sen åkte vi te kyrkogårn och tände ett ljus på farmors grav, hon skulle fyllt 88 år idag.
sen va jag me mormor hem och vi laga mat och sen va vi ute me grannarna och gick :) så idag har dan gått hehe nu e jag ensam hemma för Mor och far har åkt på 60 års kalas.
tråkigt att va själv i detta stora huset men jag har ju katterna som sällskap och de ska väl inte bli allt försena mor och far hoppas jag :P..

Joo fan va störd jag blir på min syster jag e glad att jag inte e i karlstad nu. igår ringde hon för då hade ett paket kommit te henne från NELLY och hon kom ju från gbg så hon va sååå orlig för att hon inte skulle hinna ta ut det hon hade nämligen räknat me att jag va i karlstad och skulle hämta ut det och då blev hon typ sur på mej för att jag hade åkt hem hit. sen leta hon förbrilt efter ett par skor, för idag skulle de på nån fin middag så det va en klänning i paketet från NELLy sen skulle hon ha nya skor te de.  och då ringde hon och fråga mej va jag hade för strl på mina nya klackskor för hon tänkte hon skulle låna dom men det gick ju inte för jag har 39 men vet ni va pos huvve gör då joo hon köper ett par lika dana skor fast i en strl mindre... jävla idiot jag sa det na - att hur fan roligt e det att vi har likadana skor.. men lyssnar gör hon ju aldrig.. åååå jag blir såå sur på den kärringen jag vet inte om jag klarar av att bo me na längre hon går mej på  närverna...

Nu blev jag sur igen ska gå ner och sätta mej vid tv och ta nått gött o tugga på..

Pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0