hemfärd ikväll mot skogen :P

jupp efter jag ha jobbat så ska jag ta halv 9 bussen te årjäng så kommer mor el far och hämtar mej :) ska bli gött att komma hem en sväng har inte vart hemhemma på ett tag nu, kommer ju tyvärr inte hemhem under valborg så jag får hälsa på en sväng nu i stället :) Morfar har kommit hem oxå nu så måste ju åka och hälsa på han och se hur det går...
nu ska jag straxt dra te jobbet tänkte bara säga att jag blir hemhemma nu ett tag eller i alla fall tills på tisdag tror jag så inte säkert det kommer uppdateras så bra och i helgen kommer det ju vara kanon väder oxå så ska försöka att va ute så mkt så möjligt :D

ni får ha en super bra helg
pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Madde

aha okey.. skojj.. Me vi skulle ju grilla.. :(

2009-04-24 @ 20:51:49
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0