Längtar o Väntar..

... på att nått ska hända, nått roligt nått bra, vill bara ha nått att göra, nu känner jag likadant igen som jag gjorde när vi kom hem från danmark att allt bara e så trist.. vill att nått kul ska hända..TA MIG HÄR IFRÅN

Ja jag har ju i alla fall fått gjort lite idag jag har vart ute en hel del då jag va ute och gick imorse sen åkte jag ner te stan och lämna in skorna och då ringde Tomas oxå så det har blitt lite ändrade planer.. jag ska inte jobba fredan för den e som en söndag så då skulle tomas ta hela dan sj på bergvik så nu ska jag jobba ons förmidda på bergvik istället så jag får lite tid och min söndag e det ju men då va det stängt på duvan huset så jag e ledig hela helgen.. det e ju lite tråkigt men det e ju ändå gött att jag e ledig hela påskhelgen.. har inte riktigt bestämt mej än va jag ska göra om jag ska åka hem eller stanna kvar för Linda ringde igår och hon skulle antagligen komma upp i helgen och ville hitta på nått så jag får se hur det blir Ellen ville ju även oxå att vi skulle göra nått,, svårt beslut
Sen gick jag hem från stan i det fina vädret satte mej även ner på en bänk i solen och götta mej en stund hihi :) I LOOOVE SUNSHINE :D
här hemma har syrran sutte me arbete hele dan och ja ha fått sutte vid tv hela tiden, kollar ut på det fina vädret hela tiden och önskar......

Imorn kommer Sandra hit :) premiären för henne att åka upp te karlstad själv i sin klarblåa volvo hihi :P.. hon får allt ta me mej på en ragg imorn :P... har tvättid imorn me och måste diska och så innan hon kommer.

Pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Totte

Har samma känsla som du...=(

2009-04-06 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0