mätt mätt

Hej

har komme hem från jobbet nu, har precis fått i mej mat så nu e ju så mätt och trött... va full rulle på jobbet idag så det blev riktigt bra i kassan :D tog mej en alvedon innan jag åkte ner och jobba, huvve har ändå känns tungt hela dan men tänkte inte så mkt på det eftersom jag hade att göra hela tiden sen ringde Nina och gjorde mej på glatt humör :)
nu när jag fått i mej mat så känns det mkt bättre jag hoppas inte huvvevärkent kommer te baka.

resten av södagen blir slapp.. syrran kommer ju senare ikväll oxå.

längtar tills denna månaden e slut för e maj händer mkt skoj :D personalfest, min födelsedag :), kryssning, kalas ja en hel del hehe och i maj e förhoppningsvis allt bra igen.


scorett gänget :)

sugen jag blev på glass nu då hihi kanske ska gå ner och köpa sej en elle?? vikten ja hmm men nån gång måste man få unna sig..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0