ny vecka..

.. och påsklovet e slut för de flesta, tillbaka te verkligenheten.. men för mej så blir det nästan lite lov denna veckan för ska inte jobba nått nästan på hela veckan, ska jobba typ två timmar imorn och sen jobbar jag på fredag som vanligt men annars e det lungt.
idag nu ska jag snart ta en promenad me Helen ska ringa na lite senare, sen ska jag få se hennes nya lya :) innan hon börjar jobba i eftermidda.. efter de ska jag väl försöka ta mej ut te Bergvik och handla lite mat börjar bli tomt i kylskåpet igen :/ mat e väl nått av det tråkigaste man kan lägga pengarna på, det kanske går på 2-300kr varje gång man handlar och så e maten slut inom en vecka typ och då e pengarna borta.. man behöver ju mat men det e inge roligt hur man ser pengarna försvinner...
är väldigt fattig nu så måste ta av mina spar pengar och det har jag verkligen ingen lust till :(

Allt känns mkt bättre idag, syrran kom ju igår och det kändes genast mkt bättre då när man fick lite sällskap.. huvvevärken e borta och det känns inte som jag har några konstiga humör svängningar och det e ju super.. jag har nog vart för orolig och tänkt en massa och då blir inget bra så jag försöker tänka bort de hemska..

det e inte lika fint väder idag i alla fall inte än kanske blir de hoppas hoppas :) man blir så glad utav solen och pigg :D

Puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0