Onsdag

Mitten på veckan är här redan hehe fort de gååår :P... jag har redan vart ute på min morron promenad, Kunde inte sova längre för nu e syrran här igen och hon och hennes jävla alarm jag blir galen så jag kunde faktiskt inte sova längre sen blev jag så förbannad så jag gick ut annars kunde jag ha smält te na... va ute i nästan en timme :) va jätte skönt men när jag kom in igen kändes mina ben som spagetti, nu har jag i allafall duschat så nu känns det bättre.. nått som e störande e att syrran fortfarande e hemma och det ska hon visst vara nu oxå hela dan för nina skulle jobba så nu sitter hon och läser här och ja jag får sitta tyst som en mus fan va jag hatart JAG VILL HA EN EGEN LÄGENHET...

ska jobba idag me men börjar inte förrän halv 4 så jag får ju va hemma ett tag te  :/ måste diska men det får jag väl inte göra för då stör jag na... då kan det lika väl se ut som en svinstia här

Blir inte ni oxå irriterade på era syskon eller e det bara jag??

Min outfit nån gång förra veckan :P


Scarf: MQ
T-shirt: veroModa
Linne: Gina
Jeans leggins: VeroModa

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0