Onsdag

God morgon :)

Vakna upp till ett underbart väder, det är klar blå himmel ute och solen lyser och som det ser ut så blåser det inte ett dyfft heller :D så idag blir det att va ute en hel de.  ska snart gå ner och käka frukost sen ska jag åka bort te mormor och hälsa på och se hur det står till i stugan nu när morfar inte kommit hem än som fortfarande ligger på björkåsen.
ska ta me mormor ut och gå sen vet jag inte om hon behövde handla annars får vi åka ner te begtsfors en sväng. 

igår fick jag min deklaration hem och det va ju inte fy skam hihi :) blev väldigt GLAD

1 april idag oxå hoppas man inte går på för mkt.. sj e jah inge bra på att luras det syns ganska väl om jag gör de.
se upp så ni inte blir för lurade det e inge kul :P..

Igår blev faktiskt biljetterna bokade :D tyckte det va lika bra så det inte tar slut.. ååå det ska bli såå kul  :) det är så nämligen att den 24/5 ganska långt kvar men ändå så ska vi åka på Ciderella kryssning och torrskogsbuss ska köra till te sthlm och ett plus i kanten e att scotts ska spela på båten då :P..



Pussar // mika


Kommentarer
Postat av: Emelie

nej men va kul mikkis :D haha då fåru träffa dina idoler igen :P haha

2009-04-01 @ 10:52:30
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: tack så mycket :)

2009-04-01 @ 17:36:21
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0