ont i huvve

Har nyss kollat på Greýs nu och fick plötsligt jäkligt ont i huvve usch det tyder nog kanske på att jag snart ska hoppa i säng..

jag klara av dagen på jobbet idag me :P.. bytte av Helen som jobba före mej och hon va riktigt förkyld man hörde knappt va hon sa stackare jag hoppas inte jag har blitt smittad. sen har det ändå vart ganska så lungt.. en sak som e rolig eller hysterisk egentligen haha, Ni vet de höga Tiamo skorna svarta me remmar på de e ju SUPER populära alla vill ha DOM... det e helt sjukt jag kan stå och skratta åt de, tjejerna bråkar om dem..  vi fick en ny laddning me sånna skor förra veckan på torsdag tror jag det va i alla butiker och nu är det helt slut igen på mindre än en vecka... jag sålde de två sista idag.. folk ringer och frågar hela tiden om de jäkla skorna...
hysteri alla kommer gå runt i sånna te sommarn och hur kul e det på en skala, vi ska faktiskt få en laddning te så ni tjejer som inte fick denna gången vänta te i maj för då kommer de igen...

ååå nu måste jag ta en alvedon sen får det nog faktiskt bli sängen är ganska trött

pussar o natti natti // mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

klart, men nya skivor fixar man ju så smånigom :p Abba e en bra start :D



hoppas huvudvärken går över =) Puss

2009-04-15 @ 22:32:30
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0