Skärtorsdan

Hej hej :)

Förlåt för att jag vart så lat och inte orkat skriva tidigare,
 liten om dagen: åkte ner te stan vi halv 2 typ skulle hämta ut skorna tänkte jag hos skomakarn men när jag kom dit märkte jag att kvittona va borta så det gick inte så bra får gå dit imorn har fortfarande inte hittat kvittona men han vet ju vem jag e så jag hoppas att han hittar dem :)...
sen börja jag o jobba på mic vid 14 va tomas som va där och två praktikanter men de gick i samma veva som han, innan tomas gick så va han ner och hämta en hel pall me kartonger så jag hade lite att göra men jag e såå snabb asså hehe så tomas blev riktigt imponerad att jag hade fått in så mkt redan då vid halv 5 när han kom och bytte av mej så jag fick ställa mej på duvan de sista timmarna.
sen åkte jag hem va jätte mkt folk i stan, Färjestad hade ju kommit te torget och visat upp sej så det va en del folk hehe 10-15000 pers men jag missa ju hela spektaklet eftersom jag jobba men Lollo skicka jag ut så hon tog en massa kort och här kommer  lite =)

Foto: Louise Jakobsson


  






 

HELT UNDERBART önska ja va där men alltid när det e nått jobbar man..

tack lollo för alla fina bilder

Nee nu börjar jag bli riktigt trött, har en del att pyssla me imorn måste städa hela lägenheten det ser ut som en ja vet inte vad hehe men jag vet i alla fall att det inte kan se ut så när Linda kommer imorn :D
sen måste jag handla käk och hämta ut skorna.

Natti natti puss// mika

Kommentarer
Postat av: Louise

ja det var fina bilder ;P tihi

2009-04-09 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0