söndag

Go morron!!

idag ska jag jobba 12-16 på duvan får se om jag klara av det har typ inte sove en blund inatt.. jag la mej me huvvevärk i går kväll och vakna me lika illa huvvevärk det e ju nått som inte stämmer. vakna vid 4 första gången då låg jag bara och stirra typ blunda jag snurra hela alltet vid 7 fick jag gå upp och ta mej ett glas vatten sen somna jag kanske en timme och det har blitt lite bättre nu, men gör jag för snabba rörelser så dunkar det till i huvve och specielt på höger sidan :(
vad händer me mej????

idag kommer syrran upp, känns faktiskt lite trygg att hon kommer för då e jag inte ensam ifall det skulle bli nått e vädligt orolig

jag hoppas huvvevärken försvinner under dan.. nu ska jag äta frukost

// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0