super bra helg :D

Haft en helt underbar helg :) Vädret har vart kanon alla dagarn och att jag ha spenderat dem me Linda har vart jätte roligt :) vi vakna 11 idag =O så sent har jag inte gått upp på länge hehe... vädret e jätte fint så vi satt ute i solen en stund bara att det blåste lite kylit så vi gick in igen...

Igår efter vi hade åte mat och linda hade tatt en tupp lur så gick vi ut och gick och satte oss på några gunger i solen underbart :) sen gick vi hem och då duscha vi och börja göra oss i ordning för nästa utekväll :) 8.30 åkte vi ner te stan så gick in på harry´s lite före nio :P.. fick nr 1,2 där vi hängde in jackorna även idag samma va det igår :P.. sen köpte vi och varsin dricka och satte oss vid ett bord efter en stund kom jonas och satte sig me oss och tjöta lite innan han skulle börja jobba vid 22 :)  sen kom Tobias och totte (christoffer) hade jätte trevligt hela kvällen satt för det mesta där nere och prata :) halv ett typ fick tobias för sej att det fanns en pub som det va gratis inträda på som vi skulle gå till men det va inte öppet där så vi gick hem te tobias och de spela gitarr och sjöng för oss hehe :) va jätte mysigt.. de har ju haft en band förr och totte va sångare i bandet så det va ju bara upp te bevis sa vi hehe :P.. han sjöng jätte bra man smälter ju när killar kan sjunga eller hur?
halv 3 gick jag och linda te bussen så va väl hemma lite före tre så kanske inte så konstigt att vi sov så länge hehe :)..

ni får ha en fin söndag :)

puss// mika


Kommentarer
Postat av: malinmikaela

Jag har blivit utvald till en av veckans blogg! Rösta på mig på liptip.blogg.se



Kram

2009-04-12 @ 12:57:52
URL: http://malinmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0