Torsdag 23/4

Go morgon :) sovit gott??
idag är det världsbokdagen om det e nån som e intreserad hehe, vet inte va det menas me det men så står det i alla fall..

blev väckt av syrran idag redan vid 7 :/ men jag låg kvar te 8 försökte somna om men det kunde man ju drömma om när hon sätter på tv.. så fick ju gå upp och nu har hon gått, jag gick ner och kolla om det fanns tvättid men det va fullt idag så nu boka jag tid imorn. hoppas syrran e hemma då för de e inte säkert att jag e :)

ska snart ut och gå min lilla morron promenad ska vänta tills kl blir 9 sen ska jag ta mej en promenad runt sundsta tänkte jag :)  sen blir det duschen och sen måste jag diska oxå, blir nog ganska lungt idag fram te i eftermiddag :P
Hoppas på en bra dag hehe :) lite nervös men det ska bli så trevligt

kanske att man skulle ner och kika lite på matmarknaden som e på torget..

Nu ska jag snart dra ut i solskenet
ha en underbar dag
puss // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0