torsdag

Underbart väder vi har i Karlstad idag :D och som vanligt så har jag redan vart ute på min promenad i solskenet, det va jätte gött och varmt i solen så frågan e om man kanske ska lägga sig lite i solen senare innan jag börjar jobba.. idag jobbar jag på Mic 14-19 skulle ha jobbat förmiddan men Jenny ville byta så fine.. mej gör det absolut ingen ting man får sov morron, en timme längre arbetstid + OB så det e bara bra hihi :P..

Nu ska jag få i mej nån frukost men vad??

Har blitt väldigt sugen på att bada så imorn ska jag nog gå ner te sundsta och simma några längder :) det e ju bra träning de me.. försöker att hålla mej fit nu inför sommarn och bikini säsongen börjar och den e allt snart här härligt härligt <3



pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0