Akuten

Hej hej

Nu e jag hemma efter ha flängt hit och dit hehe,,, Jobba först på bergvik te 4, va ganska jobbigt mitt knä va stelt så satt det mesta som tur va vad det nästan inte nö folk så jag slapp klättra upp och ner i stegar...  Efter jag sluta så åkte jag in te stan sen tog jag bussen direkt te sjukhuset där Lollo mötte upp mej :) hon körde mej i rullstol hehe kanske inte va så nödvänligt men det gick ju lite snabbare än om jag skulle ha gått haha... kom in på akuten där vi fick vänta i en halvtimme typ innan vi blev insickade och träffa läkare.. kände på benet och så en massa sen blev jag skickad på röntgen.. va inget som va sönder så det va ju bra :) tömde knät på överflödigt blod.. va mkt skönt och svullnaden försvann typ helt.. Nu e det bara träningen som gäller jag ska gå på benet så mkt så möjligt så det e väl bra att jag jobbar hela veckan då :) känns skönt att veta att det inte va nått värre..
kom därifrån halv 7 typ då åkte jag och Lollo in te stan och käka pizza :) mums mums men proppmätt blev jag... nu blir det snart sängen upp och jobba 8 timmars pass imorn på mic..



Bilder från kanotmaraton och kräftkalaset :)



va ut te herrenäs och kolla kanotmaraton :) underbart väder

   


Ellen :) inne i bengtsfors tog oss varsin burgare




va hem te Ellenor och gjorde oss i ordning :) hennes nya gulliga hus

  


Emma och Ellen <3
förfest hos Malla och Erik :)

  


kräftkalaset


jag och Annette :)


jenny, Elin, Jag och nån mer :P


Malin och Jonas <3

Ja det va lite bilder, tog inte så mkt mer blev dåligt me fotande men men :P.. kul hade jag i alla fall..

puss// mika

Kommentarer
Postat av: tess

fian bilder :)

2009-08-12 @ 08:18:02
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0