back in kd-town

Halloj :P..

Har nyss komme upp te min lya nu igen efter att vart hemma i skogen i nästan en veckan :D.. och det har vart kanon bra och vädret har vart bra oxå för en gångs skull hehe :)..
lite sammanfattning:

I lördags kom ju mor och far och hämta mej här, de kom runt 6 tiden tror jag sen va vi här och slappa typ en timme eller nått, jag packa och pappa satt viddatorn o mamma vid tv, 7 - halv 8 så åkte vi ner te stan så käka vi på fontana de trevi jätte gott :) när kl närma sig 9 så gick vi te bion och kolla på somaren me Göran den va väl ganska bra men jag hade nog ändå förväntat mej att den skulle va roligare.. åkte hem sen direkt te skogen på vägen hem så kika in ilaxarby där torgny spela va mkt folkt trotsdet sura vädret men det hade säkert vart röj där ;)..

Söndag va en riktig slappar dag gjorde inget vettigt alls hehe bara togdet allmänt lungt..sandra kom förbi en sväng på dan och tjöta lite :) hon har fått ansiktsförlamning på vänster sidan :/ usch stacars henne, hon hade fått nått infektion på nån nerv tror jag skulle försvinna om en månad typ..

Måndan så va jag me Mormor och Morfar te Bengtsfors vi, handla mat, fika på kickis och sen va vi även upp te Granåsgårn och hälsa på morfars bror och Roland :) sen va jag hemma hos mormor o morfar den eftermiddan till Pappa kom och hämta mej senare på kväll...

Tisdan då va jag oxå te mormor o morfar hehe.. blev en tur te lennartsfors sen va vi ute och fiska :) jag fick en gädda på metspö hehe men den va inte större än kanske 20cm lång hehe men söt va den och god va den oxå haha :P..

Onsdan då va jag hemma, sov länge,, och vid 2 tiden kom Ellen hem :D så vi va ute me fyrhjulingen och lekte lite sen plocka vi svamp men vi hitta tyvörr inte så mkt :/  det e konstigt ALLA säger att det e sååå himla mkt svamp i skogen men när en annan går ut då hittar man fan inget, märkligt eller så letar man väl inte på rätt ställen..
åkte runt lite på småvägar och visa Ellenor Torrskog hehe :) sen satt vi och tjöta och skratta hehe.. halv 9 typ åkte hon hemmåt..

idag torsdag, har det vart en slappar dag igen, ingen hemma bara jag hehe så jag satte på scotts nya skiva i bott och låg ute och sola och digga och sjöng för mej själv hehe :P.. på så vis e det gött att man inte har så nära grannar hehe.. vid fyra åkte jag och mamma te årjäng och vi 5 gick bussen.



Nu e det jobb som gäller igen, ska jobba hela dan imorn 9.30-19 först mic sen duvan.. sen jobbar jag oxå på söndag.. sen jobbar jag inte igen förrän på torsdan teveckan va jag vet, men jag ska ändå va kvar i karlstad ska tvätt och så.. för nästa helg så åker ju jag te GBG :D te Madde, ska bli riktigt skoj :) åker upp på fredag nån gång på eftermiddan tror jag för nettan jobba te 13 så får vänta på henne.. på Lördag blir det bowling och party för fulla muggar :D...
på Söndag drar vi te landvetter :D

Nu ska jag kolla över all post, sen så får jag se om jag hittar nått att käka kanske innan jag lägger mej..

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Madde

låter som du haft en trevlig vecka.. Kommer bli en kanon helg nästa helg men faaan!!! jag vill med er till landvetter ju!! GAHHH!!!! Men men kommer väl mer tillfällen :P

puss

2009-08-20 @ 20:59:50
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0