back to work

hej hej

Nu e jag tillbaka i staden igen.. blev en kort visit hemma i skogen men det har vart underbart :) läängtar redan tebaka hehe.. kräftkalaset va skitkul som alltid förutom att jag har gjort mej ganska illa och stukat knät.. halta lotta e mitt nya namn ett tag framöver :/... men så kan det bli när det blir lite för mkt av det roliga och spriten :P .. har tatt lite kort så jag ska lägga upp men jag orkar inte det ikväll mitt knä kriverar snart så får nog lägga mej i nån bra ställning snart... blir läkarn imorn i alla fall så de får rönka och så vill ju inte gå me detta.. frågan e bara hur jag ska klara av att jobba men det märker vi imorn gör det alldeles för ont får jag ringa te tomas så han får jobba men jag ska i alla fall försöka envis som man e och pengar som man vill ha :P...

varmt e det oxå så jag tror jag dör det e inte mkt som e bra nu inte.. men jag ska försöka sova alldeles strax..

nattinatti puss // mika

Kommentarer
Postat av: tess

hehe okej :P hoppas benet blir bättre snart :)

2009-08-10 @ 12:14:50
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0