Bra dag

Hej hej

Har vart en bra dag idag, har hunnit me mkt, jag har tvättat all tvätt, diskat och städat toan så nu e det nästan helt klart sädat ihela lägenheten har bara stora hyllan kvar som ska torkas men den får jag ta nån dag... sen va jag ute på lååång promenad me Andreas gick över hela karlstad hehe ne inte riktigt men vi gick mkt, över te sommaro, te strand elle henstad va det nu heter, herrhagen, stan, museét tog ca två timmar i alla fall.. efter det så mötte jag upp Lollo vid ica så handla vi det som behövdes för tacos så gjorde vi det här sen :) riktigt gott.. sen cykla vi hem te Lollo en snabbis men va bara där och vände typ hon skulle hämta kameran för hennes far hade ringt henne och sagt att han och en till skulle komma genom karlstad me traktorer och släp som va 4-5 meter lång och ville att hon skulle ta kort på dem men vi hann inte så då kolla vi på alla NOLLOR i stället som hade stadsvandrig i stan hehe.. skämmer ut sej e va de gör hehe men jag tror de har jävligt roligt me.

Nu e jag hemma och ska nog snart sova för chefen ringde förut idag så imorn blir det jobb hela dan 10-19 först mic sen duvan. det har kommit in så himla mycket nyheter så tomas måste va i butikerna och lagra om och grejja så allt får plats hehe så det e därför jag får hoppa in och jobba :).. hoppas det e nått nytt snyggt som kommit in nu :D...

Puss o natti natti // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0