FREDAG :D

go morron :)

Nu är det äntligen snart HELG och det betyder att jag ska åka hem te Torrskog <3 :D ikväll efter jag har slutat jobba på bergvik så åker jag direkt me bussen te Årjäng där nån av pärona står och hämtar mej :)..

Nu har jag vart ute på min lilla promenix i solen :) Härligt.. fick håll bara när jag nästan va hemma va mindre kul men men det e väl sånt man får räkna me ibland :/... nu ska jag snart ta mej frukost, blir nog en smörgås och en kopp te..
sen måste jag börja packa har inte packat nån ting än hehe men det e bara och slänga ner lite kläder i en bag jag vet ungefär va jag ska ha me mej :P..

fick ett tråkigt besked igår :( mina trogna kräftkals kompisar Ellenor och Emma kommer inte me in på kräftkalaset i början.. skit tråkigt det e ju tradition liksom men nu vad det de att Ellens grannar som vi brukar va me skulle inte dit så då sket alla i det.. SURT.. men det blir väl i alla fall förfest hos malla o jenny som vanligt så får jag gå lite tidigare ner te kräftkalaset bara för jag har ju biljett så möter jag upp torrskogsgänget där nere sååå det blir nog jätte bra ändå :D va lite synd bara e ju alltid me dem på kräftkalaset har ju inte missat ett år förut men det kommer ju sen jag får hålla te godo hehe...

kvällen igår blev inte som väntad heller :( det går inte som jag vill nu helt enklet... va bara en j*kligt lååång väntad te ingen ting .... ganska såå surt de me men man kan ju inte alltid få som man vill..

ne nu får jag få in mej lie frulle :) har haft en trevligt pratstund me Madde nu i telen på 45 min :D

pussar // mika


Kommentarer
Postat av: madde

haha.. Tiden går alltid så himla fort när vi snackar i mobilen hehe.. Ses i morgon!! Puss <3

2009-08-07 @ 20:16:50
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: tess

jasså, årjäng.. då vet du säkert vem min kusin är som bott där? Veronica andersson? :)

2009-08-07 @ 22:14:28
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0