Gäsp Gäsp

Börjar bli riktigt slö nu och kl e bara kvart över 9 en lördags kväll...  har låge framför tv nu en stund kolla på en film på 5:an me Adam sandler va rätt bra, sen har det blitt att jag kollat på firidrotten hehe inte likt mej men finns ju inge annat att titta på..
Mor och far e på kräftskiva nu i skifors :) det jag alltid va me på förr men tiderna har förändrats.. men det e säkert jätte roligt, brukar ju va de...

va ute en sväng och gick förut, så fick mej en liten kvälls promenad  :) härligt men nu har jag ont i benet, ansträngde det nog lite för mkt, men det får ju vila mkt nu.. imorn ska jag jobba 12-16 på mic.

snart snart blir det sängen för mej..

natti natti puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0