Harry Potter och Halvblodsprisen

Go morron

ja hann inte skriva nån ting igår jobba ju hela dan 10 -19 sen gick jag och Lollo på Bio, kolla på den nya harry Potter :D den va såå himla bra :) skulle kunna lägga ut 110 kr igen bara för att få se den en gång till hehe eller ja i alla fall ni fattar va bra jag menar att den va :).. det va Kärlek och mkt skartt och spännade och lite sorligt ja den va verkligen super bra.. Älskar harry potter filmerna.. nu längtar jag till nästa..

Det går bättre och bättre me mitt knä visst gör det ont fortfarande och jag kan ju inte gå normalt än men det går framåt :).. kan böja på det nu när jag går, inte helt men jag ser inte lika stel ut.. kan fortfarande inte gå in trapper normalt inte ner i alla fall.. upp går ganska bra men då går det ganska sakta :P..  så som småningom hoppas jag det har rättat te sej helt :).. men jag vet ju att det kan ta lite tid me...

Fick reda på igår att jag inte kommer få ha kvar mina fasta tider på scorett längre :(.. jätte tråkigt de kommer fortfarande att ringa om det behövs hjälp men det vet man ju aldrig hur det blir.. så nu blir det verkligen till att söka MÅSTE NU har sagt det förut men nu e det ju klart... fick dock höjt min timmpeng me 6 kr :) så det va ju bra hehe...  jag vette fa va jag ska göra nu :/,,, jag vet ju inte va jag vill riktigt så det e skit svårt, jag har fått klart i alla fall att jag får ha lägenheten ett år till så det e ju bra om jag får nått jobb här..  jaja jag hoppas det löser sej, har denna veckan ut me jobb och helgen sen e det slutt..

Nu ska jag göra mig i ordning

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0