Helt slut hehe :P

Go kväll

Va ju på friskis förut kl 18-19, det va kul att komma dit igen va ju ett tag sen..  men puuh va jobbigt det va hehe det kändes ju verkligen att man inte hade vart där på JÄTTE länge hehe.. men det e ju kul oxå och jag tycker ju att jag hängde me själv ganska så bra även om det va vissa jobbiga stunder.. sitta på huk eller på knä kan jag inte helt än så det ser ganska roligt ut när jag försöker hehe får liksom dra ut de benet och sidan :b... men annars så gick det jätte bra me knät va inte mkt av det onda jag kände av det kanske bara gjorde gott av att jag rörde såpass mkt på det :) ..
Det va en helt ny ledare idag, hennes första gång så hon va lite nervös det märktes ju men jag tyckte hon gjorde det bra ändå :) fast hon sa typ aldrig någonting, det kan ju va posetivt ibland för jag vet en del som tjötar igenom hela passet typ hojtar och skriker och har sej det e inte specielt trevligt,.. men hon vi hade nu ganska va lite för tyst men det va ju första gången så det kan man ju förstå.. skulle tycka det va roligt att va sån ledare men då för jag nog träna ganska mkt mer hehe om man ska orka :P..
va gött att få börja igen i alla fall så jag tror nog att det blir ett pass imorn me :D.. det känns så underbart efter. har ju fyllt på mitt kort nu så det e lika bra att köra på så det inte blir för långt mellan passen.
Duscha direkt jag kom hem sen va jag helt slut, decka i soffan typ hehe kolla på tv men vet inte riktigt va jag har kollat på för det finns ju inge bra :/.. va gött att ligga en stund :P. Snart blir det nog natten för mej inte jätte snart men om en stund.

Imorn har jag inget jobb på schemat, vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jag kanske skulle ta tag i och städa.. nu ser det för jävligt ut här igen hehe... det e inte lätt att hålla en liten lägenhet clean :P.. alltid att det blir kläder överallt och disken bildas på hög och reklamen ligger på bordet i en hög mm mm,  så jag kanske skulle ta ett ryck imorn då e det mkt trevligare att komma hem om man vart ute nån stans när det e städat :)..
Vad ska ni göra imorn??

PUSS // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0