idag drar jag te Götet :D

go morron

Idag e det Fredag :) en efter längtad dag me andra ord för idag åker jag ner te gbg te Madde :) ska bli så roligt och kul att få träffa allihopa igen.. 13.48 åker tåget från karlstad, boka biljetten nyss så nu e det fixat :) dyrt va det men det e väl så när man e ute i sista stund men jag har pengar så jag klarar mej :P..   har oxå hunne me och betalat alla räkningarna förutom det jäkla bredbandet som skickas fel hela tiden det skickas nu mera ner te gbg te patrik, jag fattar inte va de rör me, i alla fall så har jag inte fått OCR-nr av patrik än så han får betala den så får han få pengar av mej nån dag eller om jag kanske hinner få det idag innan jag åker så får ju jag betala..  Nu måste jag snart börja vika tvätten och se över det jag ska ha me mej och packa det sista.. men först ska jag ner te Lollos nya lägenhet en sväng och kika men det va kl 10 så jag hinner vika tvätten innan om jag inte blir fast vid datorn hehe...

Idag ska resan bokas :D eller imorn förmidda det beror på när Nettan kommer ner te gbg..  nu e det prat på tunisien oxå :) asså för mej spelar det ingen roll bara det e varmt och fint så man kan sola och bada och det e det ju på både cypren och i tunisien :)  är inte så jätte nervös än men det kommer väl när man står på landvetter och ska kliva ombord på planet :/.. permiär flygturen och jag hoppas allt kommer att gå smärtfritt och fint så jag kan tänka mej att flyga fler gånger :)..

ska käka lite frukost nu innan jag tar tag i och viker tvätten :) men vi hörs kanske senare när jag e i gbg :)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0