Lååång dag

Hej hej

Är helt slut efter ett 9 timmars pass.. först mic sen bergvik .. sen efter jag sluta på bergvik så va jag tvungen att gå in och handla mat hade ju ingen ting hemma typ, så kom inte därifrån fören halv 9 sen e ju bussarna sega, fick ta 2:an hem men då får jag gå typ gå en halv km ./ pust.. me mitt onda knä plus två stora mat kassar det va jobbigt men det fick ju gå va hemma här typ lite efter kl 9 kanske ... VILL HA BIL !!!!!!! ..
mitt knä har dock blitt mkt bättre idag igen :) det e bara det att sitter jag still för länge så kan det stelna te men när jag rör mej som mest så e det ganska så mjukt faktiskt...

Imorn börjar jag kl 13 gött me lite sov morron men jag ska inte sova allt för länge ändå för jag måste upp och diska och städa lite det ser rent ut sagt FÖRJÄVLIGT ut här... jag hinner ju ingen ting på dagarna när jag jobbar och när man kommer hem på kväll så e man så slut så man vill helst bara lägga sig i soffan och så mitt knä gör det ju inte bättre det gör det ju ännu mer att man skjuter upp saker och ting tex diska... SKÄRPNING

nu lämnar jag all disk och det bakom mej och släcker lampan så syns det inte hehe så får jag helt enkelt ta det imorn nu e jag alldeles för trött och kl e mkt, så nu blir det snarast sängen, borsta gaddarna först :)

natti natti puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0