Längtar te helgen

Hej hej

Nu e jag hemma från jobbet har precis käka mat blev köttbullar me brunsås och mos :) hade kvar sen i torsdags tror jag det va jag gjorde de hehe :P..  va mkt gott i alla fall och jag blev proppmätt orkar knappt röra mej nu hehe..
va rätt lungt på jobbet men man blir rätt trött av att bara stå där så eftermiddan får bli lugn.. va ju meningen att Lollo skulle komma hit idag men fick ett sms att hon skulle hjälpa Emelie me flytten antar jag så jaja.. 
tog me mej ett par pumps hem idag hehe :) har kollat på dem länge och nu tog jag me dem hem hehe :) får se om jag ska ha dem på lördag eller om de kanske e för fina för de så får det bli mina andra favvoriter :P. har ju en del at välja mellan.. ska bli såå gött att få komma hemhem har inte vart hemma i skogen nu på över en månad typ saknar mina katter nått enormt sen bara att få lite lant luft oxå e inte helt fel.. tydligen finns det gott och svamp i skogen oxå så det blir nog en tur i skogen när jag e hemma oxå och plocka lite hehe... sen längtar jag självklart på kräftkalaset ska bli såå himla roligt :D

Fick se på Scotts turneplan att de kommer till KARLSTAD :D hihi fan va roligt, fast det är inte förrän den 27 sep men ändå hehe längtar redan haha... de ska spela i mariebergskogen...

ska nog ta mej en liten promenix nu det e ju så gott väder ute sen kanske jag sticker in en sväng på casanova och hyr en film så jag har nått att se på ikväll :)

pussar //mika

Kommentarer
Postat av: TOBBE

får hoppas du får en underbar söndag. nu tittar iaf solen fram hos mig. var annars ett skitväder idag med moln och spöregn.

2009-08-02 @ 18:01:19
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: tess

lägg upp en bild på skorna ;)

2009-08-02 @ 23:09:53
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0