LÄNGTAR

Hello :D

Nu e denna jobb dan över SKÖNT hehe.. på mic va det noll me folk på förmiddan så det va inte så skoj men jag stod ju där bara te kl 13 på duvan däremot va det mer röj :).. men jag har fått ont i senan bak knät nu, kommer och går liksom skit jobbigt :(. jag hoppas det går över innan helgen.
har nog mest väntat på att kl skulle bli 19 så man kunde stänga hehe men väntar man så tar det fan evigheter känns det som men till slut så fick jag cykla hem :)... och gissa hehe det blev conversen ändå.. tog på mej mina bruna boots idag och de e fodrade så när jag stod i affärn trodde jag mina fötter skulle svettas ihjäl hehe så då tog jag på mej conversen istället så nu e de mina.. och de e helt okey ganska snyggt oxå :)..  va hungrig som en varg när jag kom hem så det blev en skål me kräm och mjölk sen två macker me tonfisk sallad o paprika :) och en kopp teh :P gott gott nu e jag nöjd hehe...

Imorn jobbar jag bergvik 9.45-15.45 kommer antagligen tio låder me nya skor så jah får nog att göra hehe.. men förhoppningsvis går tiden fort då... sen måste jag hem och packa packa packa.. för på fredag förmidda antagligen tror jag nu så drar jag te götet :D ska träffa linda först sen te madde ska möta upp nettan oxå på station :).. så e vi alla fyra fyyy tusan va jag LÄNGTAR ska bli så roligt och det ska bli sjuk kul att få komma ut och festa hehe va ju ett tag sen nu igen hehe :P..
sen på söndag el måndag drar vi te CYPERN :D troligen cypern i alla fall inte riktigt bestämt men det lutar åt det... ååååå va jag e nervig och pirr i magen för att flyga men det ska oxå bli sååå himla roligt.. och så har jag ju Linda och nettan me mej <3 kommer nog bli super... åååå värme UNDERBART :) är sååå trött på detta skit vädret, sol, moln, regn,sol,moln,regn, regn, moln ja ni fattar...



nu får det bli lite tv innan man hoppar i säng :)

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0