Lördag :)

Go morron

nu e lördan här ett steg närmare te nästa helg hehe :P.. ska som sagt jobba idag igen.. bergvik idag hela dan...börjar bli en vana me att gå upp tidigt nu så jag vaknar till och me innan klockan ringer, så imorn när jag kan sova lite längre så kommer jag säkerligen vakna lika tidigt som jag gjorrt de senaste fyra dagarna nu :/,, visst e det skönt att komma upp i tid ibland me men kl 7 e lite tidigt eller vad tycker ni??
innan jag börjar jobba måste jag dra in på MAXI en sväng köpa skvaller tidning och lite gotta så jag klarar av dan ifall det blir lungt, kan ju bli det eftersom det va så mkt igår man tycker ju att folk borde ha garderoberna fulla me skor snart har vart hyffsat bra hela veckan hehe :P..

nu blir det den sista kollen innan jag ska dra ut te bussen men ni får ha en jätte bra lördag och fint väder ser det ut att bli oxå UNDERBART ut me er i sånna fall hehe :P..

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag gillar din blogg.:D vet inte varför..men den passar nog helt enkelt mig:) (ska vi lägga till varandra i bloglovin?det tycker jag ialf,hehe)

/ http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)



2009-08-01 @ 19:22:05
Postat av: TOBBE

tack för din kommentar om min åsikt. hoppas det är bara bra med dig!

2009-08-01 @ 19:43:16
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0