Ny veckan :)

Go morgon

sovit bra?? jag har sovit jätte bra förutom att jag drömmer massa konstigt :/ för några dar sen drömmde jag att det skulle komma in en rånare i butiken när jag stod där och det drömmde jag två nätter i rad.. kanske kommer hända men det får vi verkligen hoppas att det inte gör, inatt drömmde jag att det va en gubbe som sikta på mej me ett stort gevär fast när han skulle trycka av va det inge skott i och då sa han att han bara skoja :/,, va e det för konstigt jag drömmer egentligen??

Nu sitter jag i alla fall här och käkar frukost, fundera på att ta en promenad innan men då va ja lat och skyllde på att vädret va dåligt typ hehe så det blev ingen promenad :P.. Idag börjar jag inte förrän 15.30 så jag ska försöka städa lite här hemma sen måste jag ner te stan innan jag åker ut te bergvik och lämna in ett par skor som ska klackas om ifall jag ska ha dem på Lördag :)..



Här e klackskon som jag tog me mej hem igår :) de sitter super gött på och vist e de fina?
låg och fundera förut på ändå om jag verkligen ska ha dem, jag har ju skor så det räcker hehe men och andra sidan så kan man väl inte få för mkt av skor elle??

Nu får jag nog börja göra nått om jag ska få nått städat idag hehe ;)

pussar // mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0