Purjolökspaj :)

Hellu

Nu e jag hemma från jobbet :).. Är rätt slö nu så det blir nog snart sängen imorn ska jag upp tidigt oxå för att jobba på bergvik 9.45-15.45.. Efter jag har slutat imorn så ska jag åka direkt in te stan och måste in på systemet hehe hinner inte den nån annan dag och jag måste ju ha nått te Lördan :P.. jag vet inte vad bara nått förslag??

Har vart underbart att fått vart ledig idag på förmiddan, det va ju ett tag sen, så jag har hunnit me och dammsugat och diskat och städa toan mm super bra :D sen va jag ner te Ica och köpte mjöl hehe sen gjorde jag purjolökspaj i rekord fart hehe för hade lite brottom kände jag.. blev underbart god i alla fall och nu har jag matlåder i ett par dagar oxå super hihi.. vid 14 åkte jag ner te stan och gick in på duvan och prata lite me johanna sen skrev jag ut kvitton te skomakarn och lämna in mina skor för om klackning :) på torsdag skulle de va klara sa han..
sen åkte jag ut te bergvik där tomas stod så bytte av honom och på jobbet idag har det vart ganska soft :)

  
före och efter

den e såå grymt goo va hehe bara smälter i munnen mmmmmm :P..
vill ni ha receptet så säg till så skriver jag upp det här
fast jag gör lite eget oxå lägger i lite mer än vad det står hehe

gäsp gäsp uuuhh hur kan man va så trött hehe
får försöka hålla mej vaken lite till men vid 22 lägger jag mej nog hehe :P..

pussar // mika


Kommentarer
Postat av: tess

vad gott det såg ut :)

2009-08-04 @ 22:03:53
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0