Soliga söndag :)

Go morron

Lika fin underbar morgon idag som det va igår <3 HÄRLIGT :) jag har vart ute på min morgon promenad, nu kör ja stenhårt igen när knät e nästan helt bra hehe ikväll blir det troligtviis friskis :D...  gick över te Rud nu på kyrkogårn och den e så vacker och så stor hitta ett nytt ställe att gå på uppe på berget.. Jätte fint såg hela rud hehe... Måste va en av sveriges största kyrkogårdar..
Nu käkar jag rostat och dricker ett glas saft man får ta det man haver hehe måste handla te veckan.  ska snart göra mig i ordning för idag e det jobbsom står på schemat 12-16 mic...

Fick ett samtal i natt halv 4 :/ det slår nästan aldrig fel att nån ska ringa och väcka mej mitt inatten en lördags kväll när man e i Karlstad..  märkligt det där men jaja jag lyckades i alla fall somna om.






Scotts - Längtan

Deras musik sätter sig verkligen hehe...


PUSS// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0