sommarkrysset

Hej hej

Nu e de värsta jobb dagarna över av mina 11 jobb dagar  i rad hehe.. te veckan blir det bara halv dagar och det ska bli otroligt skönt att kunna få ligga lite längre på mornarna och sen MÅSTE jag verkligen städa, har inte hunnit me nån ting denna veckan så jag bjuder inte hem nån gänra nu hehe :P.. sen måste jag oxå tvätta, fick tid på onsdag.

Idag på bergvik så har det vart sådär kom allt en del folk fast det vart så HÄRLIGT väder ute i dag.. så det blev allt hyffsat i kassan. känns ju bra :).. är sugen på ett par boats som vi fått in de sitter verkligen jätte gött på foten och e dessutom snygga :).. det e bara det att vi får ju hur mkt nya skor som helst nu framöver och man vi ju välja rätt liksom så man inte gör åt alldeles för mkt money..
sen finns det ett par snygga pumps, leopard mönstrat, låter inte så jätte snyggt men det e super snygga på men kanske lite för höga plus att det e smal klack. inte så lätt att gå me :/ ...
När jag hade slutat åkte jag direkt hem och nu blir det bara lungt resten av dan,orkar inte göra specielt mkt plus att jag ska upp och jobba imorn igen.

sommarkrysset står på nu men jag lyssnar bara hehe :).. finns la inge annat på tv.. får väl se om det går nån film senare.. ska snart göra mannagryn gröt nu blev grymt sugen på det va ett tag sen, sen så har jag ju gott om mjölk så hehe..  mumsigt mumsigt :D

1 agu är det ju idag oxå hehe, fasen va fort det går.. snart e hösten här och jag har lite ångest över va jag ska göra :/ får jag inte mer jobb på Scorett än bara varannan helg SÅ måste verkligen jag söka nått nytt, och frågan e vad?? är lite sugen på att dra te norge men ändå inte pågrund av att jag nog e för feg sen att det blir masigt me boende och bil mm mm.. så vi får se.. nån som har nått jobb te övers te mej :) ??
jag har sagt det förr och jag säger det igen det är inte alltid lätt att va vuxen ;)

Nu blir det gröt sen blir det soffan och kolla klart på sommarkrysset
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0