Trevlig Eftermiddag

Hej hej

Nu e jag hemma hehe :P.. jobba ju te kvart i fyra idag på bergvik då cathrine kom och bytte av mej, hade inte sett henne på länge för hon haft semester så va riktigt trevligt att träffa henne igen :) åkte in te stan sen, gick in på systemet och handla det jag skulle ha, tog sin lilla tid och välja för viste inte vad jag skulle ha hehe.. när jag vänta på bussen mötte jag Emelie där :) träffar henne inte allt för ofta så det va trevligt att ses igen :)..
åkte hem, satte mej vid datorn sen fråga Helen om jag ville me ut på stan va ju persmäss idag så det va öppet te nio.. så då knalla jag ner te henne vid 6 så gick vi in te stan sen,kolla runt lite i affärer och självklart kom jag inte tomhänt hem hehe.. blev ett par röda byxleggins och en grå bolero :)..  kl nio typ gick jag och Helen tebaka.. följde me henne upp te lägenheten så käka vi macka och drack te.. satt ute på balkogen och tjöta och lyssna på musik tills nu typ hihi.. va mkt mkt trevligt.. älskar hennes lägenhet den e såå fin..

så det har vart en väldigt trevligt eftermiddag :).. nu blir det snart sängen men imorn börjar jag inte jobba förrän halv 4 men först på förmiddan så har jag tvättid 10-14. så så kommer min dag se ut imorn :)

natti natti puss// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0