Tuff dag

hello :)

har änteligen komme hem efter en hård arbetsdag på bergvik. har vart mkt mkt folk så man har sprungit som en dåre in och ut på lagret och upp och ner i stegar, nästan som ett gympa pass hehe.. men det har oxå vart väldigt roligt, timmarna rulla ju på bra hehe :).. va lite där i slutet som jag va sjukt trött i huvve, så kommer självklart en grinig och tvär kund och det e klart jag me blir sur då.. han trodde han viste bättre än mej och han skört me att han hade jobbat på scorett i örebro och vem fan bryr sej inte jag i alla fall eftersom hade inte jobba kvar där hade han antagligen fått sparken hihi.. han såg ut att va en så typ som får sparken.. otrevlig och rapp i käften.
fick även jobba en halvtimme längre för Nina och Tomas höll på och lägga in skor i duvan så Nina kom lite senare te bergvik..

är helt slut och trött i huvve nu ska nog lägga mej i soffan ett tag innan jag tar tag i tvätten som ska vikas och resterande av det som ska packas :).. egentligen skulle jag hinna me och träna ikväll men jag vet inte jag har ju kört ett gympa pass i dag redan känns det som hehe nee men jag vet allvarlig talat inte om jag orkar. får nog va tror jag..

Måste boka tåg biljett me för imorn åker jag te götet me Nettan och Linda eller Linda e redan nere men jag och nettan kommer ner imorn :) vikken tid vet jag inte än men det blir nån gång på eftermiddan skulle ja tro..

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0