091201

God morgon :)

1 dec idag bara 24 dagar kvar te jul :D... va det nån som kolla på julkalendern i morse?? jag kola då inte för så tidigt e jag inte uppe hehe 07.15 på 1:an..  om det va nån som såg den kan ni ju säga vad ni tyckte.. tycker julkalendrarna va MKT bättre förr.

Ska snart börja me tvätten nu, har en hel att tvätta så jag får nog hålla på ändå te tiden e slut skulle jag tro. ska dock bli gött att få rent dynerna te stolarna :) behövligt hehe..

ska som sagt tvätta idag men efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske att jag skulle följa me jessika i kväll te hennes syster och käka lussebullar och dricka glögg :) men vet inte säkert än.. skulle behöva ringa te office och fråga om de kunde ta in och fixa min dator som e helt knäpp och seg och kanske så jag kundet få windows7 istället för vista som jag har nu.. ja det ger sej vad som händer e ju lite sol idag oxå :) göttans :D..




nu ska jag snart dra ner te tvättstugan me första lasset :)

puss//MIKA


Kommentarer
Postat av: A.C

jo dt gjorde dt!!



jag e hemma igen fast jag körde inte för lääängesen.. haha:P



hon j*Vla lärare ställde in den 08.35 fast vi börjar 08.15 egentligen. fattar inte hur hon tänkte på dt asså:S hahhaa..~~ helt sjukt. men tur att jag inte körde till skolan i onödan, inte helt, för jag hade gruppmöte..men ändå. kan hon inte sagt dt tidigare liskoM:S ....irriterad..



hoppas din dag kmr bli bättre än min:D

2009-12-01 @ 11:04:42
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

lr hru? helt störigt..

78km loh.. tar en timme med tåget..haha.. så dt e okey men ändå ganska låångt om man tänker så ..haha..



jobbr du inte idag?:D

2009-12-01 @ 12:07:05
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0