ibland hatar..

.. jag min dator, det e sååå himla knäpp jag måste verkligen få försökt att lämna in den snart så nån kan kolla på den.. startas om flera gånger precis när man håller på me nått,kommer upp massa knäppa problem meddelanden, vissa sider går inte att gå in på och sen kan den va otroligt seg ibland :/.. 

min chef ringde förut :) och imorn ska jag jobba på bergvik hihi :D jag tar allt jag får nu i dessa fattiga tider önskar det va mer men e glad för det lilla jag får jobba ROLIGT

Min dag har vart väldigt lugn har pysslat om mej själv me ansiktsmask, varm dusch, rakat bena mm mm :) sen har jag fixat lite me berdbandsbolaget som alltid krånglar hoppas de kan lösa det nu, har även bytt ut namnet ute på dörren te mitt eget ;D nu ligger äntligen min officiella adress här i karlstad :).. resterande har jag bara sutte här vid datorn och kollat på tv men nu ska jag snart göra mig i ordning för fest :) runt kl 6-7 ska jag ner te Helen på glöggkväll me jobbarkompisarna :D.. sen får vi se hur det blir om det kanske blir utgång :)..


tycker ni om glögg??

nu ska jag försöka hitta nån ting att ha på mej hihi

pussar//MIKA


Kommentarer
Postat av: julia

ja avskyr glögg faktisti :o :)

2009-12-18 @ 17:31:25
URL: http://juliaberglund.blogg.se/
Postat av: julia

ja precis :)

2009-12-18 @ 18:30:37
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0