backyard babies

Hej hej

Oj oj va trött jag e ska nog snart gå och lägga mej, imorn e det upp tidigt och öppna på lagerkompaniet.. har jobbat där idag me 13-19 så jävla segt plus att man va lite bakis me inge kul alls ..
efter gick jag te bergvik och hämta mina grejjer som jag hade där sen jag svira om de paty kläderna där igår hehe :P..

Imorn åker jag hem te torrskog :) ska bli gött på Lördag ska vi nämligen på Revy me Mormor och Morfar och kusinerna ska bli skoj hehe sånt e lite roligt tycker jag :) sen självklart så har jag ju saknat mina bebisar väldigt mkt :P..ska bli mysigt att träffa dem igen . 

Glömde säga förut men vi vann ju singstar tävlingen och vi vann och biljetter te Backyard babies :D den 20 feb på nöjes såå jävla skoj va hehe :D jag vet dock inte vem som har biljetterna men det e väl maria skulle jag tro hehe :P.. 

 ne nu blir det nog snart sängen

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0