Bergviks personalfest

God morgon!!

Nu har jag vaknat och jag vakna upp hemma :) bra va?? hehe..
Känner mej ganska seg men den värsta baksmällan har väl inte kommit än antar jag...
Men måste ju säga att jag hade OROLIGT ROLIGT har alltid så himla kul på peronalfesterna kanske för att man får gratis dricka hehe nee all scorett personal och handels folket över huvve taget e så himla sköna allihop (nästan)
För att sumera kvällen lite:
Gick jätte bra me skjutsen från bergvik så jag va redan vid nöjes kvart över 8 sen blev det bowling en stund va trevligt första gången jag bowla på nöjes :)..
sen blev det mat asiatisk bufé va faktiskt gott satt där en stund och tjöta sen va det bowling Final där Tomas (chefen och proffset) och Helén som tävla för oss Scorett och Självklart VANN vi så fick en Bokal som det står Bowlingsmästare 2009 på så den får ni hålla utkik efter när ni e inne i butiken för den ska allt stå och visas upp tydligt hehe :)
Sen Blev det Singstar Tävling :) där va Jag ,johanna,sandra Maria och Mari med och Vad tror ni men vi VANN hela singstar tävlingen me :D SCORETT ÄGER hehe
sen blev det disco och hej och hå ojojoj säger jag bara hehe :P
blev mkt dans till och me på baren hehe gratis e nog inte bra för mej sen te slut kom jag te en soffan där jag vila ögonen lite hihi men där blev jag inte länge för då kom det en vakt och gick ut me mej och ringde efter taxi så då åkte jag hem.. och taxi chauffisen flörta me mej herregud hehe men jag kom in väl behållen och alla grejjerna va me :D
Ursäkta men FAN vikken rolig kväll jag hade :D

Här är lite bilder

    



  

 



   



Pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0