bretanskt fisksoppa

Hej hej

Har typ nyss komme hem nu va te bergvik efter jag hade slutat så gick lite i affären fick mej en klänning på Gina så nu har jag klart för mej vad jag ska ha på nöjes på onsdag :D så himla gött... :P... sen va jag inne och prata me Helen och då erbjöd hon mej skjuts hem :) så vi va först inne på maxi och handla mat sen skjutsa hon hem mej för hon skulle hälsa på en kompis som bodde här på norrstrand som nyss flyttat hit så då fick jag åka me va ju snällt kom ju hem mkt tidigare på de viset hehe :P..

va SJUKT lungt på jobbet idag; micke sa att detta va den sämsta dan sen det öppnade i nov så det va lite segt men jag hann läsa ganska mkt i min bok hehe :P.. ska jobba hela veckan fick jag reda på idag och det va väl de jag trodde me men det e bara bra :P...

jag och syrran håller på och lagar mat nu blir bretansk fisksoppa nått hon ha hittat på så får se hur detta blir men jag äter och gillar det mesta så det blir nog säkert jätte bra :) kan lägga upp en bild sen så kan ni få se hur det ser ut :)
det blir sena middagar när man inte e hemma nån av oss på dagarna sen blir det ju självklart matlåder oxå :P...

Hoppas ni haft en bra Måndag min har allt vart helt okey :)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0