en massa snö :/


Usch va det snöar och flingorna e skit stora det bara vräker ner :( usch usch vill ha vår och sommar e trött på detta kalla vädret...

e uppe lite tidigare idag för ska åka ner te stan en timme tidigare för jag måste hämta ut biljetterna te scotts :P sen ska jah in på apoteken och få nån ansiktsregörning kanske hinner kolla i nån affär me måste ha en ny väska min går snart sönder över allt...

vet ni jag drömmde om julkalender Mysteriet på Greveholm hehe blev väldigt sugen på att se den nu när jag vakna, det måste ju helt klart ha vart den bästa julkalender i alla fall :)



1996 gick den på tv, kan det verkligen ha vart så längesen det kändes som jag hade sett den inte alls för så längesen när jag drömde om den hehe
det e nästan så att man får leta upp den nån som har den kanske??

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0