fredag :D

God morgon

har ni sovit gott? sj har jag sovit lite oroligt inatt har drömt en massa konstigt sen vakna jag mitt i natten och låg vaken ett tag undra varför hmm :/ fick se nu på några andra bloggar att det e ju faktiskt fredag den 13:e idag kanske därför jag sov oroligt då vem vet.... jag somna i alla fall om och nu vakna jag utav att jag hade ställt kl för skulle upp och diska så nu har jag gjort de :D bänken är renare än nånsin nu hehe sen ska jag bara ta itu me tvätten och vika den och ta ner från toan kanske skulle dammsuga me när jag ändå är igång hehe :P.. nu när man e själv kan man ju göra det...
Börjar jobba 13 idag me ska va två timmar på lagerkompaniet sen så ska jag ut te bergvik och jobba 15.30-20.

Det ser ut att bli fint väder idag me :) det e lite plågsamnt att man inte får va ute nu egentligen för sen när man har ledigt då e det ju säkert inte fint väder skulle inte fårvåna mej ett dugg.. e sååå himla sugen på att åka skider det va ett tag sen :/...om inte kusinerna kommer hit upp nästa helg så kanske man skulle ta sej en tur och åka om det e fint väder då förståss det e ju inte alls säkert...

Ne nu ska jag hitta nått att äta sen får jag börja me tvätten..
ha en fin fredag och ta det lungt nu den 13:e ;)
pussar / mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi lova att du kommer ha kul åt mig :D annars blir jag ledsen i ögat :'(

2009-02-13 @ 20:18:26
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi kanon,, men gör du ikväll då ?

2009-02-13 @ 21:27:15
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Emelie

göttit :D nej kollar one tree hill o ska hämta en cola tänkte ja:P hihi,, jag träffade filip idag också :P haha

2009-02-13 @ 21:30:36
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0