jag har dom :D

hej hej :)

Imorse hämta jag ut biljetterna te scotts så nu ligger de här på bordet :) nu e det bara att vänta om 17 dar e de :P... sen ska jag ha pegar av alla efter som jag va så himla snäll och la ut te alla nu så länge :P...



På jobbet: Vääääldigt lungt på förmiddan tordde jag skulle få krupp, försökte leta upp en bok som jag kunde läsa men hitta ingen men det kom allt mer folk efter kl 15 typ så då blev det allt att göra och tur va väl de hehe det blir så himla segt annars.. nu när jag stängde blev jag lite nervös igen apparaten där inne börja pipa när jag hade låst men larmet utlöstest som tur va inte jag vet inte va det va för fel men stod kvar ett tag och sen blev det tyst så jag vet inte va det va..
sen tog jag bussen in te stan och så gick jag te lollo där förde hon över korten från min kamera från festen och så fick jag tebaka min madrass och en tröja jag hade där :) va fullt hus där så jag blev inte kvar så länge hehe, va Emelie, james och 18,  Emelies kompisar.. tog kvart över 20 bussen hem och nu när jag kom hem i lägenheten stod syrran och baka morotskaka så det luktar såå himla gott :) men tyvärr får man inte smaka för hon ska bjuda sina arbetskamrater i bengtsfors imorn :/ fjäskis som hon e hehe...

Imorn 
har jag tvättid på möra 10-14 fast jag börjar ju jobba ett så jag får tvätta mellan 10-12 men jag tror allt att jag ska hinna de åket ju kvart över tolv... och syrran åker hem imorn te bengtsfors så då blir jag själv här när jag kommer hem och hela helgen men jag ska jobba hela helgen och så e det ju fest på lördag så jag har fullt upp hehe :P...

 Nu ska jag se om jag hittar mej nått att äta :)

puss// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0