kort sammanfattning

Ja en lite kort sammanfattning om va som har hänt i helgen :)

Lördag:
'Jobba ju då på Lagerkompaniet och öppning och stängning gick fint inget larm som utlöstes hehe :P.. va rätt mktt folk så ett tag där så va det kö ända ner te väggen och ja va själv så fatta va det gick runt i mitt huvve efter att det hade lungnat ner sej.. sen trodde jag ju att jag skulle få skjuts in te stan men icke sa nicke det va ingen som kom så jag fick ta bussen hann precis me den men dåå blev det ju inte att jag kunde gå in på systemet för det hann jag helt enkelt inte..
Kl. 17 va jag hemma hos Lollo och Linda va där sen gick hon och mötte upp therese som kom :) va evigheter sen man träffa henne så det va riktigt roligt.. Lousie hade gjort köttfärs gratäng så vid halv 7 typ kom Emma och Elin, Lollos kusiner och åt mat me oss satt och tjöta och hade riktigt trevligt vid halv 8 - 8 kom killarna det vill säga lollos bror Rasmus,sen va det kompisar te honom Erik, pontus,sevius,billy,lisa,matthias ja de va nog de :)
då drog festen igång :) blev kort spel och kareoke och dans och tequila race mm hehe :P...
hade verkligen en jätte trevligt kväll när kl va 03 begav jag mej hemmåt,

Söndag:
Gick upp vid 10 typ sen åkte jag ner te stan vid 11, gick först te lollo och kolla om folket hade vaknat och så sen fick jag gå te jobbet börja ju 12 på duvan och jobba te 16. efter jag slutat så gick ja hem te lollo igen hämta min kamera sen va de på väg hem en av dem hade vaknat te lite så de skulle köra hem lite försiktigt.. så gick jag te burger king och köpte mat och tog me hem orka inte laga mat så nu har jag åte de mmm mums mums :P.. ska snart börja röjja upp lite här nu innan syrran kommer hem..

har vart en trevligt helg ändå på alla sätt och vis :)
ska läga in lite bilder senare

Ne nu ska jag börja städa

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Cecilia

På hotellet jobbar jag bara natt men jobbar på dagar som veterinärassistent också! Men på helger blir det mycket natt-jobbing... ush ska jobba i natt också.

ar du haft det bra idag?

2009-02-01 @ 18:42:07
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0