Ny vecka v.6

God morgon

Måndag idag och en ny vecka har börjat.. Ska jobba på Lagerkompaniet idag 13-19 ska jobba där hela veckan förutom på onsdag fördå ska jag jobba på scorett Bergvik...

Vakna av att syrrans Alarm ringde igen så nu e hon ute och springer så jag fick gå upp tyckte jag har gjort i ordning så jag ska börja diska snart sen får jag hoppa in i duschen...

Längtar te på Onsdag ska bli jätte roligt va längesen jag va på nöjes nu så det ska blir riktigt skoj :) det är ju personal fest där då såå jag åker direkt från bergvik te nöjes efter jag ha slutat det börjar kl 18 då men jag kommer ju lite senare men det gör inget jag tror det e då när jag kommer som det typ börjar :P...


 Min underbara skor :D i love :)

Nu får jag börja diska

puss hej // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0